Page 5 - ROMA lingerie magazine
P. 5

HET VERHAAL VAN
MIRJAM
Wij vieren het 20-jarig jubileum van de winkel van mijn zusje Esther. Al die 20 jaar ben ik betrokken bij Roma Lingerie, uiteraard als zus maar ook als werkneemster (ruim 16 jaar). Wat zijn de gevolgen hiervan:
• Dat je op het strand altijd badkle- ding bekijkt. Kijkt of de maat goed is, en wat je mooi vindt.
• Dat je in het dagelijks leven meteen spot of iemand een goede beha draagt. En zo niet eigenlijk meteen een advies uit wilt brengen.
• Dat je als je kleding koopt altijd voelt of de stoffen wel zacht zijn.
• Dat je als je zelf niet goed geholpen wordt in een winkel, je altijd
denkt hoe je het zelf anders zou doen.
• Je in elke winkel de goederen recht hangt. En ojee als er wat
op de grond ligt...
• Je elke lingerie winkel die je tegen komt even wilt bezoeken... nee ik koop
nooit wat... Maar ben altijd op zoek naar ideeën en mooie merken.
• We op familiedagen niet meer over Roma en badkleding en beha’s
mogen praten...
• Onze kinderen meer weten van beha’s dan de gemiddelde Neder-
landse vrouw (en dat is voor 16 -jarige jongens niet altijd gepast...). Waar een andere jongen bij een gesprek weg zal lopen. Praten onze jongens mee...
Wist je dat...
• We op inkoop vaak een spel deden. Esther zei dan “Mir. wat denk jij dat ik wil inkopen..?” Feilloos kon ik dat eruit halen.
• Vertegenwoordigers ons tempo vaak niet konden volgen. Zij mochten schrijven. Dat we daardoor wel eens bikinitopjes zonder een broekje geleverd kregen. En menig vertegenwoordiger heftig zuchtte na de inkoop.
• Wij twee woorden kunnen zeggen, en dan weten wat de ander denkt.
• Ik soms iets inkocht waar Esther over twijfelde, ze dan zei dat ik het dan
ook moest verkopen... Dat dit mij dan juist de goede prikkeling gaf.
• Het best een uitdaging was extra dingen in te kopen als Esther op vakantie
was, maar er op deze manier toch leuke nieuwe ideeën ontstonden.
• Ik nooit vergeet dat Esther bij een dief in haar kleding wilde kijken op
zoek naar de gestolen artikelen. Dat die vrouw haar jurk omhoog deed en ze er niks onder aan had, ze daar zo van schrok, dat de dief zich uit de voeten kon maken. En Esther dit door alle adrenaline wel op
een heel bijzondere manier tijdens de aangifte op het politiebureau meldde. De agent zat met steeds rodere oortjes de aangifte te typen...
5
30 januari - 5 februari
LISE CHARMEL lingerie week. Stylist LISE CHARMEL aanwezig op donderdag 2 februari. Maak vanaf deze week kans op een lingerieset van LISE CHARMEL via Facebook en Instagram.
20 februari - 5 maart
MARLIES DEKKERS badkleding week.
Gratis badlaken bij aankoop van een badmodeset van MARLIES DEKKERS.
16 - 22 januari CYELL nachtkleding week. Deze week verloten we onder de klanten een CYELL nachthemd.
23 - 29 januari BAKU badkleding week. Elke klant maakt deze week kans op een rond BAKU badlaken t.w.v. € 100.
Deze week komt er een winactie online waarbij je kans maakt op een prachtige PITUSA tuniek! Volg ons ook via Facebook en Instagram en mis het niet!
6 - 12 februari: Valentijnsweek in de winkel. Verras je partner voor Valentijnsdag.
13 - 19 februari MARYAN MEHLHORN badkleding week. Ontvang bij aankoop van een MARYAN MEHLHORN badset een mooie beachbag van dit merk.
6 - 19 maart CYELL badkleding week. Ontvang bij aankoop van een CYELL badmodeset een handige iPad hoes.
20 maart - 2 april PRIMA DONNA badkleding week. Krijg bij aankoop van een PRIMADONNA badmodeset een strandtas cadeau.
3 - 9 april: LULI FAMA + RUBY YAYA week. Koop deze week een bikini van LULI FAMA en maak kans om je aankoopbedrag terug te winnen! O


































































































   3   4   5   6   7